Sunday 28 January 2018

Kuka minä olen, mitä minä olen?

20 asiaa minusta:
  1. Olen 30+ nainen, mutta toki pidän itseäni 25-vuotiaana. Olen naimisissa, minulla on 3 kissaa ja olen vapaaehtoisesti lapseton. 
  2. Olen sekä yliopisto-opiskelija (alanvaihto käynnissä) että psykiatrinen sairaanhoitaja. 
  3. Rakastan meikkejä, ja hamstraan niitä (miehen mielestä) hiukan liikaa. 
  4. Rakastan laukkuja ja hamstraan niitä (miehen mielestä) ihan liikaa. 
  5. Olen ateisti ja monen mielestä kuulun ”miltanttiin tai uuden ateismin” edustajiin. Koska ilmeisesti se, että kyseenalaistaa uskonnot ja sanoo se ääneen, on militanttia.
  6. Poliittisesti minua pidetään toisenmielisten ihmisten katsantokannalta suvakkina ja elän punavihreässä kuplassa. 
  7. Rakastan euroviisuja ❤️.
  8. Ainoa urheilu mikä kiinnostaa ja mitä seuraan on EM- ja MM-jalkapallo.
  9. Olen pluskokoinen ja ärsyttää suunnattomasti etten löydä normikaupoista halpaa ja kivaa päälle pantavaa.
  10. Olen asunut ulkomailla muutamaan otteeseen ja tunnen ikuisesti kaipuuta muuttaa uudestaan ja uudestaan muualle.
  11. Vihaan talvea. Minua ei haittaa vaikka vettä sataa, on pimeää ja ankeaa. Plussakelit ja vesisateet voittavat pakkasen ja lumen aina. Paitsi jouluna. Ja Lapissa. 
  12. Olen feministi ja kannan nimitystä ylpeydellä. Ei, se ei tarkoita että vihaan miehiä ja haluan että naisilla olisivat paremmin kuin heillä. Kannatan tasa-arvoa ja tasavertaisia mahdollisuuksia kaikille sukupuolille.
  13. Olen somen massakuluttaja ja lähes naimisissa puhelimeni kanssa. 
  14. Olen himoshoppaaja, se on ongelma. Ihan oikeasti. Se on ongelma. 
  15. Olen krooninen uniongelmainen. Kärsin ikuisesta univelasta. Joskus oireilen niin voimakkaasti, että se häiritsee arkielämää. 
  16. Rakastan kirjoja. Lukeminen kannattaa aina. 
  17. Vihaan yhdyssanavirheitä. Ei sillä, etten itse niihin ja muihin virheisiin sortuisi, mutta silti ne saavat minut raivon valtaan. Kuten myös pisteen puuttuminen päivämäärän perästä.
  18. Fiksoidun usein johonkin tiettyyn asiaan, tällä hetkellä se asia on BuJo.
  19. Jos minulta kysyttäisiin pelastaisinko kissani vai naapurin lapsen tulipalosta, pelastaisin kissani. Vaihtoehtoisesti kuolisin heidän kanssaan. #sorrynotsorry
  20. Olen Apple-ihminen, iMac puuttuu, se on toivelistalla tälle vuodelle. 

No comments:

Post a Comment