Thursday 1 February 2018

Sephora Stockholm -haul

Stockholm and Sephora, the perfect combination! Tukholma & Sephora = täydellinen kombo!

So, about a month ago, I went to Stockholm for a day. I spent most of my money at Sephora, since we don't have it in Finland. I'm hooked on many Sephora's products and they also sell so many brands that aren't available here. I splurged on masks and face wipes. And I swear by Sephora's body wash and make up remover! I've still yet to try most of the masks(I tend to treasure them and save them forever 😂), but when I do, I will do a few reviews.

Noin kuukausi sitten, vietin päivän Tukholmassa. Suurimman osan rahoistani tuhlasin Sephorassa, koska meillä ei ole sitä Suomessa :C . Rakastan monia Sephoran omia tuotteita ja Ruotsissa on myös myynnissä useita brändejä, joita ei Suomesta saa tai joita on vaikea edes tilata tänne! Ostin jättimäärän maskeja ja naamanpuhdistuspyhhkeitä. Ehdottomia lempituotteitani ovat myös Sephoran body wash sekä meikinpoistoaine. Moni maskeista on vielä testaamatta, koska minulla on tapana pitää niitä aarteitani ja pelkään, että ne loppuvat ennen kuin saan lisää! Kunhan saan maskeja testattua, teen niistä jonkinlaista arviointipostausta. 


I bought just a few hair masks, that I still (surprise surprise) haven't tried and tested. But they seem cool! Maybe next week :D .

Ostin vain muutaman hiusnaamion, en ole yllättäen vieläkään kokeillut näitä, mutta ne vaikuttavat jännittäviltä! Ehkä ensi viikolla :D .





A lot of brands had huge sales which I took advantage of! I got the Kat von D Saint and Sinner -palette which I've wanted for ages!!! I also got "Boss Lady" by Too Faced. And finally a small eye shadow -palette and lipsticks by my favourite handbag designer - Marc Jacobs 💝!!!
I will do separate posts about Kat von D and Marc Jacobs, I'm waiting for the postman (my favourite guy in the world!) to bring me a couple of more Kat von D items!

Monella brändillä oli kunnon alet käynnissä, ja otin niistä kaiken hyödyn irti. Mukaan tarttui Kat von D: Saint and Sinner -paletti, jota olen himoinnut jo kauan. Ostin myös Too Facedin "Boss Lady"-paletin sekä lempisuunnittelijani, Mac Jacobsin, luomiväripaletin ja huulipunasetin. Teen myöhemmin postauksen sekä Kat von D:sta että Marc Jacobsista. Odotan, että postimies (lempi-ihmiseni maailmassa) toisi minulle vielä muutaman Kat von D:n tuotteen. 







Tne saleslady was wonderful, she got me all the free samples and birthday gifts when I mentioned that I had it coming up. I think I could've spent a lot more money there, but thankfully I had the sense not to return there after my first shopping spree! Instead I sat at coffee houses drinking a load of White Chocolate Latte's.

Myyjätär oli aivan ihana, hän antoi minulle runsaasti ilmaisia näytteitä ja syntymäpäivälahjoja, kun sanoin täyttäväni vuosia. Olisin voinut tuhlata koko omaisuuteni Sephorassa, mutta onneksi oli järkeä sen verran päässä, etten mennyt kauppaan toistamiseen. Sen sijaan istuin Espresso Housessa lipittämässä Valkosuklaa-latteja! :D

Love, Luna

1 comment:

  1. Aivan ihania ostoksia! <3 Marc Jacobsin meikit on niin unelmia! Mä oisin kans törsännyt kaikki rahani Sephoraan! :D

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    ReplyDelete